Vés enrere

Èxit de la campanya de recollida de material per a Ucraïna organitzada per estudiants de la UPF

La iniciativa, en col·laboració amb el Consolat General d’Ucraïna a Barcelona, va permetre recollir material divers, principalment productes higiènics, medicines i material de cures.

16.03.2022

Imatge inicial

Durant la setmana del 7 de març, la Universitat va habilitar un punt de recollida de material divers (aliments, medicaments i productes específics com piles, tovalloles o llanternes) a l’entrada de l’edifici Roger de Llúria del campus de la Ciutadella. La iniciativa, sorgida a proposta de diversos estudiants voluntaris que treballen en col·laboració amb el Consolat General d’Ucraïna a Barcelona, va permetre recollir una trentena de caixes amb material divers, principalment productes higiènics, medicines i material de cures.

Els estudiants impulsors de la iniciativa han fet una valoració molt positiva de la resposta rebuda: “Considerem que la comunitat universitària s’ha bolcat completament amb la causa i ha respost a la crida”.

A banda d’aquesta iniciativa, els estudiants de la UPF se segueixen mobilitzant i promovent accions de suport per a la població d’Ucraïna. Entre d’altres, per exemple, estan elaborant una guia d’ajuda per a refugiats, amb la traducció d’informació i continguts importants que han de conèixer quan arribin a l’Estat.

Multimèdia

ODS - Objectius de desenvolupament sostenible:

ODS - Objetivos de desarrollo sostenible:

SDG - Sustainable Development Goals:

02. Fam zero
03. Salut i benestar