El programa d’ajuts a les pràctiques acadèmiques externes no remunerades de la Universitat Pompeu Fabra per a l’any 2023, amb la col·laboració del Banco Santander, atorgarà 40 ajuts de 350 euros cadascun.

Aquesta convocatòria va adreçada a tots els estudiants i alumni de grau de la UPF que hagin fet pràctiques acadèmiques externes durant el curs 2022-2023 i que no hagin percebut cap ajut per a l’estudi.

Requisits

S’han de complir els requisits següents:

• Haver estat matriculat en algun estudi de grau de la UPF durant el curs 2022-2023.
  • Haver fet pràctiques durant el curs acadèmic 2022-2023, amb inici i final al llarg d'aquest període i amb conveni de pràctiques formalitzat entre la UPF i l’entitat que les acull.
  • Haver superat les pràctiques i, si escau, haver-ne presentat la memòria.
  • No haver gaudit de cap altre ajut públic o privat per la mateixa finalitat o concepte en una mateixa entitat col·laboradora.

Procediment d’adjudicació

Consulta la resolució de la convocatòria, el procediment d’adjudicació dels ajuts a les bases de la convocatòria, la llista d'adjudicacions provisionals, la resolució definitiva i l'annex definitiu amb la llista d'estudiants.

Calendari

Presentació de sol·licituds Publicació de la llista provisional d'assignacions Període per presentar al·legacions i/o renúncies Publicació de la resolució definitiva i pagament dels ajuts
Inici Final Inici Final
04/10/2023 03/11/2023 21/11/2023 21/11/2023 28/11/2023 Abans del 31/12/2023

Inscripcions tancades.

Presentació d'al·legacions o renúncies

Els candidats disposaran d'un termini de 7 dies naturals per presentar-hi al·legacions a partir de l'endemà de la publicació de la resolució provisional. Les al·legacions s'hauran de presentar per correu electrònic al Servei de Carreres Professionals, [email protected].

Acceptació de l'ajut

En el cas que se t'hagi atorgat l'ajut recorda que és molt important que entris a la Plataforma on et vas inscriure i l'acceptis. Si no ho fas, aquesta passarà al següent company o companya que estigui a la llista d'espera.