Vés enrere NOTÍCIA | Marina Grau, nova ambaixadora UNICAT de la UPF

NOTÍCIA | Marina Grau, nova ambaixadora UNICAT de la UPF

Serà referent i guia per a l'alumnat i els titulats de la UPF que vulguin fer carrera professional en institucions de la Unió Europea

14.11.2023

Marina Grau, estudiant del grau en Filosofia, Política i Economia, ha sigut seleccionada com la nova ambaixadora UNICAT de la UPF. Durant aquest curs acadèmic s'encarregarà de difondre les pràctiques i les oportunitats laborals que ofereix la Unió Europea (UE), així com els procediments de selecció. A més, actuarà com a referent i guia per a l'alumnat i els titulats i titulades que vulguin fer carrera professional en institucions de la Unió Europea.

La Marina ja té experiència en institucions Europees, ja que ha realitzat practiques curriculars al Departament d'Acció Exterior i Unió Europea de la Generalitat de Catalunya, en la seva Delegació a Brussel·les. En aquestes pràctiques es va sentir molt còmode, raó per la qual s'ha motivat per presentar-se a ser ambaixadora UNICAT: "Ser ambaixadora UNICAT em permetrà desenvolupar-me professionalment i ajudar a altres alumnes que tinguin interès en treballar a les institucions europees".

Projecte UNICAT Ambassador

El Projecte UNICAT Ambassadors es va crear l'any 2017 amb el propòsit d'apropar les institucions europees a les universitats catalanes. El seu objectiu és fer la màxima difusió de les oportunitats laborals i de pràctiques externes existents a les institucions europees a les universitats a través de la xarxa UNICAT, que està integrada per dotze estudiants de les universitats catalanes que actuen com antenes multiplicadores de les actuacions de l'EU Career Student  Ambassador.

Tens dubtes?

Si tens algun dubte relacionat amb la carrera professional en institucions europees, contacta amb la Marina Grau, a través de l'adreça electrònica [email protected]. També pots seguir el projecte a Twitter (@EUcareersUNICAT), a Instagram (@eucareersunicat) i a LinkedIn (UNICAT-EU Careers).