Vés enrere NOTÍCIA | Activitat "How do you build your global career" 2023 EUTOPIA

NOTÍCIA | Activitat "How do you build your global career" 2023 EUTOPIA

Uneix-te al primer esdeveniment en línia del 2023 EUTOPIA Student Career Ambassador i aprèn com crear la teva carrera global.

20.09.2023

Aquest workshop en línia t’ofereix eines i estratègies que t’ajudaran a desenvolupar encara més la teva carrera dins i més enllà de l’àmbit acadèmic. Aprendràs com construir i mobilitzar la teva xarxa de contactes de manera estratègica, com desenvolupar i cultivar un consell d’administració, i com crear tres “Odyssey Plans” que et permeten imaginar tres futurs professionals molt diferents.

Ponent destacada: Dr. Joann Halpern, directora del Hasso Plattner Institute de Nova York (HPI) i professora adjunta al Departament d’Estadístiques Aplicades, Ciències Socials i Humanitats de la Universitat de Nova York.

Quan: dimecres 04 d'octubre, de 18.00 a 19.30 h

On: En línia