Back 2023 Amb Ulls UPF: "Reptes del turisme en l'era de les xarxes socials: oportunitats i amenaces"

Amb Sira Puig, Enric Donate, Carla Di Pinto i Aitor Álvarez

27.09.2023

El dimecres 27 de setembre, de 17.30 h a 19.00 h, hem celebrat una nova sessió del cicle de webinars 2023 Amb Ulls UPF sobre la relació entre turisme i xarxes socials des del punt de vista social, econòmic i mediambiental, i analitzarem les oportunitats i amenaces que es generen per a les destinacions, els turistes i el planeta. Per fer-ho, a la sessió hem comptat amb l'expertesa de:

• Sira Puig, alumni de la Llicenciatura en Periodisme i directora de Turisme de Sitges - Ajuntament de Sitges.
  • Enric Donate, alumni de la Llicenciatura en Humanitats i guia de viatges especialitzat en l'Índia.
  • Carla Di Pinto, alumni del Grau en Publicitat i Relacions Públiques i creadora de contingut.

Moderada Aitor Álvarez, alumni del Grau en Periodisme, redactor d'informatius a TV3 i professor del Departament de Comunicació.

Recupera el vídeo de la sessió a la nostra llista de reproducció de YouTube.

Profiles of the protagonists:

Sira Puig
Enric Donate
Carla Di Pinto
Aitor Álvarez

SDG - Sustainable Development Goals: