Vés enrere 2022 Amb Ulls UPF: "Les Desigualtats Maten: analitzem les conclusions del nou informe d'Oxfam"

Amb Íñigo Macías i Ester Oliveras

17.02.2022

El tret de sortida al cicle 2022 Amb Ulls UPF el va donar el webinar del 17 de febrer, amb Íñigo Macías, coordinador d'investigacions d'Oxfam Intermón i alumni d'Economia i d'Administració i Direcció d'Empreses, i amb Ester Oliveras, vicerectora de Compromís Social i Sostenibilitat de la Universitat Pompeu Fabra.

Al seu diàleg, van conversar sobre les desigualtats de renda —agreujades per la COVID-19—, cooperació internacional i altres temes arran de l'informe "Las Desigualdades Matan", coescrit per Macías.

Recupera el vídeo de la sessió al nostre canal de YouTube.