Vés enrere Vanesa Daza: "La IA està aquí per quedar-se, tenim dues opcions: tancar els ulls o aprofitar-la i anar a la mateixa velocitat que els que volen utilitzar-la per no fer-ne un bon ús"

En què ens hem de fixar en l'àmbit tecnològic? Vanesa Daza ens dona les claus a LUMENS'24

23.01.2024

Vanesa Daza, vicerectora de Transferència de Coneixement i professora agregada del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions a la UPF, investigadora en criptografia i ciberseguretat i directora de la càtedra ARTEMISA de l’Institut Nacional de Ciberseguretat, ens descobreix en què ens hem de fixar en l'àmbit de la tecnologia i la innovació a LUMENS'24, l'acte d'inspiració i networking d'Alumni UPF.