Vés enrere UPF Alumni inaugura el 'chapter' de Londres

UPF Alumni inaugura el 'chapter' de Londres

El dijous 14 de desembre es va celebrar l'acte d'inauguració del 'chapter' a la capital britànica, amb un gran èxit de convocatòria

19.12.2023

L'acte d'inauguració del Chapter Alumni UPF London ha reunit aquest desembre una quarantena d'alumni d'estudis i disciplines diverses que han presenciat com els membres de la junta directiva signaven el seu compromís amb aquesta iniciativa.

L'acte va ser organitzat per Marina Ruiz Colomer, Xavier Solano i Jordi Orriols-Gil, alumni i membres de la junta directiva del chapter, en col·laboració amb l’equip d’Alumni UPF, i va tenir lloc a la Delegació del Govern de la Generalitat de Catalunya a Regne Unit i Irlanda.

L'acte va tenir lloc a la Delegació del Govern de la Generalitat de Catalunya a Regne Unit i Irlanda.

L'esdeveniment ha comptat amb la intervenció de Francesc Claret, delegat del Govern de Catalunya a Regne Unit i Irlanda. També amb parlaments d'Helena Ramalhinho, vicerectora d’internacionalització de la UPF, i Mireia Mata, cap del Programa Alumni UPF, que han destacat la importància d’aquesta iniciativa per potenciar la comunitat internacional de la Universitat.

Helena Ramalinho, vicerectora d’internacionalització de la UPF: "A la UPF ens agradaria que els alumni consideressin sempre la UPF com casa seva, la seva Alma Mater."

La trobada va servir com a espai per fer un primer contacte entre una bona part dels membres del chapter, que actualment compta amb més de 150 persones inscrites, i un moment per compartir experiències i reviure els anys d’estudi a la UPF.

Chapters Alumni UPF, la comunitat internacional de titulades i titulats de la Universitat Pompeu Fabra

Els Chapters Alumni UPF tenen com a propòsit impulsar la comunitat internacional de la Pompeu. Són un punt de trobada, d'acollida i de networking per als i les alumni que comparteixen interessos i estan desenvolupant la seva carrera professional a l'estranger. En aquests moments, la iniciativa està activa a Londres i a quatre territoris més: París, on es va celebrar l'acte d’inauguració al mes de novembre, Nova York, Califòrnia i Xile. El 2024 està previst començar l'activitat a Brussel·les i Madrid, i desenes d’alumni han mostrat el seu interès d'impulsar un chapter en algun altre territori.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació