Vés enrere La promoció 1997 de Dret de la UPF celebra el seu 25è aniversari

La promoció 1997 de Dret de la UPF celebra el seu 25è aniversari

Alumni UPF i professorat dels estudis en Dret de la promoció 1997 van participar en la trobada, celebrada a l'Auditori del Campus de la Ciutadella

02.03.2023

El passat dijous 2 de març titulats i titulades de la promoció 1997 de la Llicenciatura en Dret de la UPF van celebrar un acte commemoratiu del 25è aniversari de la seva graduació, una trobada per consolidar el seu vincle amb la Universitat.

Mireia Bosch, Jordi Carrillo, Ada Garriga, Marioti Hernández i Xavier Matas van ser el comitè format per membres de la promoció que, juntament amb el Programa Alumni UPF, van organitzar la trobada celebrada a l'Auditori del Campus de Ciutadella, on van realitzar els seus estudis.

Mireia Mata: "Per a la Universitat és clau recuperar el vincle amb els antics alumnes de les primeres promocions, que compten amb trajectòries de gran valor"

La trobada va començar amb una presentació a càrrec de Mireia Mata, alumni de la Llicenciatura en Dret (1995) i en Periodisme (1997) i cap del Programa Alumni UPF, i la va seguir David Felip, vicedegà i professor titular del Departament de Dret. Així mateix, van prendre part en l'acte els catedràtics Marc Carrillo i Ramon Salelles, i Maria Ángeles Félix, antiga professora del Departament.

Alumni des del 1997 i per sempre

L'acte va donar pas una part més col·laborativa, en què tots els assistentsvan intervenir per recordar la decisió que van prendre fa més de vint anys enrere d'estudiar la Llicenciatura en Dret a la Universitat Pompeu Fabra i per parlar de la seva trajectòria professional.

La vetllada també va comptar amb un espai per homenatjar a tres alumni UPF que ja no estan entre nosaltres, per compartir vídeos i fotografies, i per celebrar un sopar de cloenda, servit per la Fundació Canpedró.

> Àlbum de fotos de la trobada de la promoció 1997 de Dret

25è Aniversari promoció de Dret (1997)