Vés enrere NOTÍCIA | Donem la benvinguda a la promoció 2019!

NOTÍCIA | Donem la benvinguda a la promoció 2019!

Alumni UPF va organitzar la festa posterior a l’Acte Acadèmic de Graduació de la 26. Promoció de la Universitat Pompeu Fabra, amb l’assistència de prop de 10.000 persones, entre graduats, professors i familiars.

11.07.2019

Graduats de la promoció 2019 de la UPF celebrant la fi dels seus estudis.

Al voltant de 2.190 estudiants de la nova promoció de la UPF, repartits entre els prop de 1.750 de l’àmbit del grau i 440 del de postgrau, van celebrar la seva graduació els dies 5 i 6 de juliol al campus de la Ciutadella, acompanyats pels seus familiars i amics. Enguany es va graduar la primera promoció del grau en Global Studies, amb una cinquantena de titulats, i la primera promoció d’estudiants que van accedir a la Universitat a través del grau Obert.

Els nous graduats i doctors, pertanyents a una vintena de titulacions de grau, a 25 màsters i a diversos programes de doctorat, es van repartir entre les diverses sessions, que es van celebrar al pati de l’edifici Roger de Llúria i es van poder seguir per streaming a través de la web institucional i via Twitter, amb les etiquetes #GraduacioUPF19 i #MadeInPompeu.

Cinc de les sis sessions de l’Acte van ser conduïdes per diferents alumni de la UPF: les periodistes Begoña Grijelmo, Marta Narberhaus i Marta Vives, i Josep Vicenç Mestre, professor d’Humanitats de la UPF. D’altra banda, la realització de la transmissió de l’acte va anar a càrrec d’Aitor Martos i Sergi Moreno, alumni de Comunicació Audiovisual.

Alumni UPF va organitzar la festa posterior a l’acte acadèmic de graduació

La projecció del vídeo commemoratiu de la promoció 2019 va obrir cadascuna de les sessions de la part acadèmica de l’acte, que van tenir com a moments més destacats les lliçons de graduació pronunciades per professors de la Universitat i el lliurament dels diplomes commemoratius als graduats, que van pujar a l’escenari a recollir-los de mans de les diverses autoritats acadèmiques vinculades als respectius estudis. El programa es va completar amb el parlaments de diversos graduats en representació de les diferents promocions, la projecció del vídeo de bona sort i, com a clausura, la interpretació del Gaudeamus igitur, a càrrec del Cor de la UPF.

Com cada any, Alumni UPF es va encarregar d’organitzar la festa posterior a la cerimònia de graduació. Al final de les sis sessions, tots els graduats van desfilar cap al pati de l’edifici Jaume I, on es van retrobar amb els seus familiars i amics per compartir, en un ambient familiar i festiu, una copa de cava oferta per Alumni UPF.

Els graduats es van fotografiar en el photocall ubicat al centre del pati, on també van poder endur-se una còpia impresa de la fotografia, a més de rebre-la per correu electrònic. Alguns es van fotografiar acompanyats d’un retrat de Pompeu Fabra de mida natural.

En aquest enllaç es poden veure tots els vídeos relacionats amb l’Acte de Graduació i les fotos de totes les sessions.