Vés enrere Eva Garrell: "Quan es pregunta a les organitzacions quin és l'ordre de prioritats el canvi climàtic sempre va en tercer lloc, després de l'economia i la societat"

En què ens hem de fixar en l'àmbit de la sostenibilitat? Eva Garrell ens dona les claus a LUMENS'24

23.01.2024

Eva Garrell, alumni de Ciències Polítiques i de l’Administració, experta en sostenibilitat i negocis sostenibles, B Corp Impact Programs Senior Lead i fundadora d'Acción en verde —un canal que vol ajudar emprenedors i professionals a conèixer com aplicar la sostenibilitat—, ens descobreix en què ens hem de fixar en l'àmbit polític a LUMENS'24, l'acte d'inspiració i networking d'Alumni UPF.