Vés enrere L'edició 2023-2024 del programa Mentoring Alumni UPF escalfa motors

L'edició 2023-2024 del programa Mentoring Alumni UPF escalfa motors

El divendres 29 de setembre tindrà lloc l'acte presencial de kick off, que donarà el tret de sortida a la primera edició de la iniciativa

27.09.2023

Aviat arrencarà la primera edició de Mentoring Alumni UPF, el programa que connecta, de forma personalitzada, antics i antigues alumnes amb trajectòries professionals consolidades i alta reputació amb alumni que acaben de graduar-se i estan construint la seva carrera. L'objectiu és guiar les persones mentorades cap a l'assoliment d’uns determinats objectius professionals a través dels coneixements, experiència i expertesa de les persones mentores.

La convocatòria ha estat tot un èxit: més de 250 alumni de la Universitat Pompeu Fabra s'han inscrit per formar part de l'edició 2023-2024. Enguany, tindran l'oportunitat de participar-hi 20 parelles de persones mentores i mentorades amb perfils professionals heterogenis i provinents de disciplines i estudis ben diversos. Aquí podràs conèixer qui són.

Acte de kick off per a les persones participants

El pròxim divendres 29 de setembre tindrà lloc, al Campus del Poblenou, l'acte presencial que donarà el tret de sortida a Mentoring Alumni UPF. Durant la sessió, les parelles de l'edició 2023-2024 podran trobar-se i gaudir d'una ponència inspiradora a càrrec de Fiona Soler, Head of Advocacy Comission for Mentoring in Europe i alumni del Grau en Ciències Polítiques i de l'Administració (promoció 2014). Serà el moment en què totes les persones participants d'aquesta edició es posaran cara i tindran un l'oportunitat de fer un primer networking. Molt aviat us explicarem més detalls i compartirem amb tota la comunitat els moments més destacats de la sessió.