Vés enrere Coneix les vint parelles de l'edició 2023-2024 de Mentoring Alumni UPF

Coneix les vint parelles de l'edició 2023-2024 de Mentoring Alumni UPF

Et presentem les persones participants de la iniciativa, impulsada pel Programa Alumni UPF i el Servei de Carreres Professionals de la Universitat

30.10.2023

Amb l'objectiu de guiar les persones mentorades cap a l'assoliment d’uns determinats objectius professionals a través dels coneixements, experiència i expertesa de les persones mentores. Amb aquesta voluntat neix la iniciativa Mentoring Alumni UPF, un programa que connecta antics i antigues alumnes de la Universitat Pompeu Fabra de forma personalitzada i en un entorn de confiança.

En l'edició 2023-2024, tenen l'oportunitat de participar-hi vint parelles de persones mentores i mentorades amb perfils professionals heterogenis i provinents de disciplines i estudis ben diversos.

Et presentem qui són