Vés enrere Claudia Canals: "Sempre parlem del fet que la incertesa s'ha incrementat en els últims temps; deixeu-me dir que els humans han viscut en la incertesa, gairebé tota la seva existència"

En què ens hem de fixar en l'àmbit econòmic i empresarial? Claudia Canals ens dona les claus a LUMENS'24

23.01.2024

Claudia Canals, alumni d’Economia i directora general d'AVANÇSA, una entitat pública encarregada d’impulsar el teixit empresarial català mitjançant la col·laboració, ens descobreix en què ens hem de fixar en l'àmbit econòmic i empresarial a LUMENS'24, l'acte d'inspiració i networking d'Alumni UPF.