Vés enrere El Chapter Alumni UPF París es posa en marxa amb un acte inaugural

El Chapter Alumni UPF París es posa en marxa amb un acte inaugural

El 7 de novembre s'ha celebrat la primera gran trobada del chapter de París amb un gran èxit de convocatòria

09.11.2023

L'acte d'inauguració del Chapter Alumni UPF París ha acollit una seixantena d'alumni d'estudis i disciplines ben diverses, que han pogut participar en la definició de les accions i l'activitat que es durà a terme al llarg de l'any.

L'acte, organitzat per Mireia Amat, Maria Fernández Becquey i Anna Pons Vilaseca, alumni i membres de la junta directiva del chapter, i en col·laboració amb l'equip d'Alumni UPF, ha tingut lloc aquest dimarts, 7 de novembre, a la Delegació del Govern de la Generalitat de Catalunya a França.

Josep Capdeferro, delegat de Mobilitat Internacional de la UPF, a l'acte d'inauguració

L'esdeveniment ha comptat amb la intervenció d'Eva Doya, llicenciada en Ciències Polítiques i de l'Administració de la Universitat Pompeu Fabra i delegada del Govern de la Generalitat de Catalunya a França, i amb els parlaments de Josep Capdeferro, delegat de Mobilitat Internacional de la UPF, i Mireia Mata, cap del Programa Alumni, que han destacat la importància d'aquesta iniciativa per a la Universitat i per a la Comunitat Alumni UPF.

Josep Capdeferro, delegat de Mobilitat Internacional de la UPF: "La Universitat vol ser una esponja que absorbeixi l'energia dels i les alumni"

Les líders del chapter van dinamitzar un workshop per establir els pròxims passos a fer en el Chapter Alumni UPF París i per conèixer els interessos dels seus membres. Totes les persones que van assistir a l'acte d'inauguració van mostrar una gran voluntat de contribució a la Universitat i molta motivació per aportar valor a la comunitat i participar en les pròximes activitats, que van començar a definir conjuntament en aquest fòrum obert amb la junta directiva del chapter.

Mireia Mata, cap del Programa Alumni UPF: "Aquest acte suposa el tret de sortida d’una iniciativa en la qual portem molt temps treballant i que és clau per articular la comunitat internacional de la Pompeu arreu del món"

L'acte va finalitzar amb un espai de networking, en què les persones assistents van poder compartir records, fer nous contactes i establir sinergies de futur.

Maria Fernández Becquey i Mireia Amat, dues de les líders del chapter de la capital francesa, durant l'esdeveniment

Chapters Alumni UPF, la comunitat internacional de titulats de la Universitat Pompeu Fabra

Els Chapters Alumni UPF tenen com a propòsit impulsar la comunitat internacional de la Pompeu. Són un punt de trobada, d'acollida i de networking per als alumni que comparteixen interessos i estan desenvolupant la seva carrera professional a l'estranger. En aquests moments, la iniciativa està activa a París i a quatre territoris més: Londres, que properament també celebrarà el seu acte d'inauguració; Nova York, Califòrnia i Xile. Desenes d'alumni han mostrat ja el seu interès d'impulsar un chapter i molt aviat s'obrirà el Chapter Alumni UPF Brusel·les.