Vés enrere Arrenca la primera edició de Mentoring Alumni UPF

Arrenca la primera edició de Mentoring Alumni UPF

El programa de mentoria alumni-alumni va començar el passat divendres 29 de setembre amb un esdeveniment d’inspiració i networking que dona pas a les primeres trobades entre parelles de mentoria

03.10.2023

L’acte de kick off de Mentoring Alumni UPF, organitzat per l'equip Alumni UPF, va acollir totes les persones participants de l'edició 2023-2024, de manera presencial o virtual, que van poder aprendre sobre el valor de la mentoria en la vida i en la seva carrera professional.

El vicerector de Planificació Acadèmica i Estudiants, Sergi Torner, va destacar la importància de tornar a casa i de fer-ho per aportar temps i experiències. Mireia Mata, cap del Programa Alumni UPF, va destacar el repte que ha estat posar en marxa un programa com aquest, obert a 20 parelles participants, amb un total de 280 inscripcions i que va atraure, en especial, un gran nombre de candidatures d’antics i antigues alumnes amb trajectòries consolidades i amb ganes de guiar alumni que acaben de graduar-se en l’assoliment dels seus objectius professionals.

Tal com va expressar durant l'acte, "aquest indicador ens mostra que el sentiment de pertinença a la comunitat UPF és molt fort i per part nostra estem treballant per alimentar-lo amb iniciatives com els Chapters Internacionals Alumni UPF que actualment estem desplegant a París, Londres, Nova York, Califòrnia i Xile."

Participants de l'edició 2023-2024 del programa Mentoring Alumni UPF

Durant l'acte, va ser també protagonista Fiona Soler, alumni del Grau en Ciències Polítiques i Cap de la Comissió d'Advocacy for mentoring a Europa. Ella va ser l’encarregada de pronunciar la conferència inspiracional sobre mentoria, en la qual vam poder descobrir la força de les històries i com l'acompanyament d'una persona mentora pot marcar un abans i un després en una vida i una carrera professional.

Per acabar, es va realitzar una activitat de networking que va servir com a primer contacte en persona entre les parelles de mentoria, però també com a punt de trobada per compartir experiències entre tot el grup.

Primera edició del programa Mentoring Alumni UPF