Vés enrere 2023 Amb Ulls UPF: "El nou any en clau econòmica: en què ens hem de fixar?"

2023 Amb Ulls UPF: "El nou any en clau econòmica: en què ens hem de fixar?"

Amb Albert Carreras, Patricia Gómez-González i Jian Sun.

28.02.2023

El dimarts 28 de febrer vam analitzar diversos temes importants de l'economia internacional, posant el focus en: la situació actual de la Xina i dels Estats Units en l'àmbit demogràfic, financer i de comerç internacional; la confrontació entre aquestes dues potències i el seu impacte a Europa. Per la sessió, vam comptar amb l'expertesa de:

• Albert Carreras, catedràtic del Departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra i director de l'ESCI-UPF.
  • Patricia Gómez-González, alumni UPF de la Llicenciatura en Economia i en Dret. Actualment és professora titular al Departament d'Economia de la Fordham University (NY), especialitzada en macroeconomia i finances internacionals.
  • Jian Sun, alumni UPF del Grau en Economia i assessor d'internacionalització al mercat xinès.

Recupera el vídeo de la sessió al nostre canal de YouTube.