Vés enrere 2023 Amb Ulls UPF: "Què pot fer el sistema penal i judicial contra la violència de gènere?"

Amb Carla Vall i Raquel Montaner

28.11.2023

El dimarts 28 de novembre hem celebrat una nova sessió del cicle de webinars 2023 Amb Ulls UPF. Hem analitzat quines oportunitats i quines barreres existeixen des del sistema penal i judicial per combatre i reduir la violència de gènere amb la mirada experta de:

• Carla Vall, alumni de la Llicenciatura en Dret i advocada penalista i criminòloga. Parlarà des de la seva experiència en la defensa de les víctimes de violències masclistes, violència sexual i vicària.
  • Raquel Montaner, alumni de la Llicenciatura en Dret i professora al Departament de Dret de la UPF. Reflexionarà sobre l'estat actual de la regulació penal en matèria de violència de gènere.

Recupera el vídeo de la sessió a la nostra llista de reproducció de YouTube.

Perfils dels protagonistes:

Carla Vall