Vés enrere La promoció 1996 d'Empresarials de la UPF celebrarà el seu aniversari de graduació

Ets alumni d'aquesta promoció? Apunta't a la trobada commemorativa de l'aniversari de la graduació de la Diplomatura en Ciències Empresarials de 1996

23.02.2024

Imatge inicial

La promoció 1996 d'Empresarials de la UPF celebrarà un acte commemoratiu de l'aniversari de la seva graduació per trobar-se amb els seus companys i companyes. L'esdeveniment, que serà el 4 d'octubre d'enguany, tindrà lloc a l'Aula 40.s02 del Campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra (carrer Ramon Trias Fargas, 25-27, 08005 Barcelona).

Programa de l'acte

19.30 h - Benvinguda
20.00 h - Inici de l'acte, conduït per Xantal Llavina
21.00 h - Sopar a peu dret al pati Roger de Llúria, gestionat per alumni del comitè organitzador, format per Núria Vilanova, Pili Martínez i Xavi Cases

Sopar

Menú:

• Mini gotets d'hummus i crudités i verdures
  • Mini croquetes de pernil/ pollastre/ bolets amb salsa
  • Mini quiche lorraine assortits
  • Canapés assortits
  • Mini rústics de carn rostida amb ceba caramel·litzada i pruna
  • Trinxat de patata i ceba poxada, botifarra i boletus sobre base de brioix
  • Croissant mini formatge brie i canonges
  • Combinat amb croissant, amb salmó fumat i formatge fresc
  • Pastís de salmó a porcions minis
  • Mini panet vegà amb verduretes planxa i ceba caramel·litzada
  • Mini escalopa pollastre amb salsa
  • Profiterols formatge crema gratinats

Degustacions calentes:

• Mini platet de fideus d'arròs amb verduretes i salsa thai
  • Mini platet de pollastre al cava

Postres:

• Piruletes de fruita natural
  • Brownie a daus
  • Full petit combinat amb fruites naturals
  • Rebosteria variada

Begudes:

• Aigua
  • Refrescs
  • Cervesa
  • Vi blanc i vi negre
  • Cava

Preu per persona: 33€. Número de compte del Banco Mediolanum, SA: ES39 0186 1001 95 0525709457 (Titular: Trobada 4 Oct Promoció Empresarials UPF)

L'import a pagar es destinarà íntegrament al pagament del càtering i s’encarregarà a Pa Natural.

Inscripció

La inscripció i el pagament són independents, però la inscripció només és vàlida un cop s’ha realitzat el pagament. S’acceptaran inscripcions i pagaments fins al dimecres 25 de setembre, si bé es demana la màxima antelació possible per facilitar l’organització de l’esdeveniment.

Les anul·lacions es podran fer fins al 30 de setembre i es retornarà el 100% de l’import

Organització

La sala, l'equipament, el fotògraf/a, el formulari d'inscripció i el suport organitzatiu ens el dona el Programa Alumni UPF per tal de fer créixer la comunitat de titulats i titulades de la Universitat Pompeu Fabra.

Apunta't a la trobada

Multimèdia

Categories:

ODS - Objectius de desenvolupament sostenible:

Els ODS a la UPF