Vés enrere 2023 Amb Ulls UPF: "Barcelona, ciutat d'oportunitats per atraure i retenir el talent"

Amb Elisenda Lamana, Marc Conesa i Marc González Vidal

16.11.2023

El dijous 16 de novembre, de 15.30 h a 17 h, hem celebrat una una nova sessió del cicle de webinars 2023 Amb Ulls UPF sobre l'atracció i retenció de talent professional en el teixit empresarial de la ciutat de Barcelona.

Hem parlat sobre els reptes i les oportunitats de Barcelona per posicionar-se com a ciutat referent per al talent internacional, així com del rol de les empreses i organitzacions en l'atracció i retenció d'aquest talent. També hem analitzat quina estratègia cal per facilitar el retorn del talent format a casa nostra que està desenvolupant la seva carrera professional a l'estranger.

Per fer-ho, hem comptat amb l'expertesa de:

• Elisenda Lamana, alumni de la Llicenciatura en Economia.
  • Marc Conesa, alumni de la Diplomatura en Ciències Empresarials i la Llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses.
  • Marc González Vidal, alumni de la Diplomatura en Relacions Laborals.

Recupera el vídeo de la sessió a la nostra llista de reproducció de YouTube.

Perfils dels protagonistes:

Elisenda Lamana