Vés enrere 2023 Amb Ulls UPF: "Salut mental i feina"

2023 Amb Ulls UPF: "Salut mental i feina"

Amb Mònica Fiori, Maria Bantulà i Núria Martín

21.06.2023

El dimecres 21 de juny, de 15.30 a 17.00 h, vam debatre sobre la salut mental en les empreses i organitzacions en una nova sessió del cicle de webinars 2023 Amb Ulls UPF, per analitzar els reptes i les tendències del món actual amb la mirada d'alumni i professorat UPF, amb l'expertesa de:

• Mònica Fiori, Head of Health, Safety & Wellbeing a Ferrer, alumni UPF de la Diplomatura en Relacions Laborals i titulada en Ciències del Treball a la UOC.
  • Maria Bantulà, Psicòloga General Sanitària i Referent de Benestar Emocional Comunitari a l'Institut Català de la Salut, alumni UPF del Grau en Humanitats i titulada en Psicologia a la URL.
  • Núria Martín, Human Resources Director a Cuatrecasas i alumni UPF de la Llicenciatura en Dret.

Recupera el vídeo de la sessió a la nostra llista de reproducció de YouTube.

Perfils dels protagonistes:

Mònica Fiori