Editor de continguts Editor de continguts

14.02.2018

Recerca i cultura, ingredients de la quarta jornada de les aules de gent gran

Una desena d’aules d’extensió universitària per a la gent gran adscrites a la Universitat han participat en la trobada, en què han pogut conèixer diverses recerques que porten a terme joves investigadors del DTIC i visitar alguns dels espais i obres del circuit UPF Art Track.
13.02.2018

Millorar les polítiques públiques amb l'estudi de la relació entre jubilació, cura i benestar de la gent gran

Bruno Arpino, professor del Departament de Ciències Polítiques i Socials de la UPF, és el coordinador del projecte CREW, en el qual participa un consorci de sis institucions d'Europa i el Canadà.
08.02.2017

La malaltia d’Alzheimer centra la visita de les Aules per a la Gent Gran

La conferència a mans de Francisco José Muñoz ha protagonitzat la reunió de les Aules de Formació Universitària per a la Gent Gran tutelades per la UPF. Els assistents han fet també una visita guiada pel campus del Mar.

09.02.2016

La capacitat d’aprenentatge de diferents llengües en nadons centra la visita de les Aules per a la Gent Gran

El campus del Poblenou va acollir la trobada de les dotze Aules de Formació Permanent per a la Gent Gran de la UPF, un dels dos programes sènior amb que compta la Universitat.

05.03.2015

La influència de la tradició en la creació artística centra la trobada d'aules per a la gent gran

La conferencia del profesor Javier Aparicio fue el acto principal de la reunión de las Aulas de Extensión Universitaria para la Gente Mayor tutorizadas por la UPF. Los asistentes hicieron también una visita guiada por el campus de la Ciutadella.
13.11.2013

Entrevista sobre les Aules d'Extensió Universitària al programa de ràdio Matins en Xarxa

Mònica Figueras, vicerrectora de Responsabilitat Social i Promoció de la UPF, i Mercè Colomer, presidenta de l'Aula d'Extensió Universitària d'Arenys de Mar per a la Gent Gran parlen sobre aquest programa.
07.10.2013

En marxa el nou curs de les onze aules d'extensió universitària per a la gent gran tutelades per la UPF

Al llarg del mes d'octubre, aquestes entitats dedicades a la divulgació permament per al col·lectiu de la gent gran organitzen una lliçó inaugural a càrrec d'experts provinents de l'àmbit acadèmic i cultural.

Inauguració Curs 2013-2014 Aula d'Extensió Universitària d'Arenys de Mar

El proper dia 1 d'octubre a les 18:00 h. s'inaugura el curs 2013-14 de l'Aula d'Extensió Universitària d'Arenys de Mar. l'Acte es farà al Teatre Municipal d'Arenys, i serà presidit per la presidenta d'AFOPA, els alcaldes d'Arenys de Mar i d'Arenys de Munt, i la vicerectora de Responsabilitat Social i Promoció de la Universitat Pompeu Fabra.

* Activitat restringida als socis/alumnes de l'Aula.

Inauguració Curs 2013-2014 Aula Santa Coloma de Gramenet

El proper dia 2 d'octubre a 2/4 de 6 de la tarda, a la Biblioteca Salvador Cabré de Singuerlín, es farà l'acte d'inauguració el curs 2013-2014 de l'Aula d'Extensió Universitària de Santa Coloma de Gramenet.

La lliçó inaugural anirà a càrrec del Dr. Sebastià Serrano, Catedràtic de la Universitat de Barcelona amb la conferència "La comunicació al segle XXI"

* Activitat restringida als socis/alumnes de l'Aula.

Obertura curs 2013-2014 Aules Sènior de Mataró i inauguració nova seu

El proper dia 2 d'octubre, es farà l'acte d'obertura del curs 2013-2014 de les Aulès Sènior de Mataró. L'acte tindrà lloc al Foment Mataroní, carrer Nou 11, a les 5 de la tarda, a càrrec del president de les Aules, Sr. Josep M. Guañabens i Rodon.

El mateix dia s'inaugurarà també la nova seu de les Aules al carrer d'en Pujol, 15-17.

* Activitats restringides als socis/alumnes de l'Aula.

29.07.2013

Nova representant AFOPA UPF

Segons els canvis efectuats en el nou equip de Govern de la  Universitat Pompeu Fabra, ha estat nomenada la vicerectora de Responsabilitat Social i Promoció, Dra. Mònica Figueras Maz, com a nova representat al Consell Interuniversitari d'AFOPA
23.09.2011

Incorporació de dues Aules per a la Gent Gran

El curs 2011-2012 la UPF incorpora les aules d'extensió universitària de Masnou i Timó per a la gent gran

12.01.2011

Reunions trimestrals

A l'inici de cada trimestre una representació de cada aula es reuneix amb el secretari general al Rectorat.
28.07.2010

Nova Aula per a la Gent Gran a Calella

L'Aula d'Extensió Universitària de Calella és la desena aula d'extensió univesitària vinculada a la UPF.
26.04.2010

Visites guiades als campus

Els dies 26 d'abril, 4, 14 i 19 de maig grups representatius de les aules de gent gran vinculades a la UPF van realitzar una visita guiada als Campus de la UPF.
26.01.2010

Conferència de l'escriptor Lluís Permanyer

El dia 26 de gener del 2010 Lluís Permanyer va donar una conferència per a totes les aules de la gent gran de la UPF