Programa d'estudis de Grau Obert

La Universitat ha iniciat el curs 2015-2016 el Programa d'Estudis de Grau Obert, amb la voluntat d'oferir un model innovador de docència i d'aprenentatge encara més personalitzat. El Programa d'Estudis de Grau Obert és un programa que ofereix la UPF a estudiants interessats en múltiples disciplines que desitgin adquirir una formació transdisciplinària abans de triar l’estudi en el qual es volen graduar.

El programa permet cursar assignatures de diferents estudis de grau durant el primer any i el primer trimestre del segon any. Durant el segon any, l’estudiant tria el grau en el qual vol aconseguir la seva titulació. Un tutor acadèmic l'acompanyarà i l'orientarà en l’elaboració del seu itinerari acadèmic i en la tria del grau en el qual voldrà obtenir la seva titulació.

Durant el curs 2015-2016 s'han matriculat 22 estudiants. La nota de tall ha estat d'11,454. Els estudiants matriculats han cursat alguna assignatura dels graus següents:

Administració i Direcció d’Empreses, Biologia, Ciències Empresarials-Management, Ciències Polítiques i de l'Administració, Comunicació Audiovisual, Criminologia i Polítiques Públiques de Prevenció, Dret, Economia, Enginyeria Biomèdica, Humanitats, International Business Economics, Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques, Relacions Laborals, Traducció i Interpretació.