Programa Campus Júnior

En l'edició del 2016 del Campus Júnior s'han impartit 17 cursos durant els mesos de juliol i de setembre, amb un total de 405 estudiants inscrits.

El Campus Júnior s'adreça a estudiants de secundària de 3r. i 4t. de la ESO i de primer de Batxillerat amb cursos que combinen docència amb una part pràctica, experimental i lúdica.

Nom de l'activitat Cinema i Pensament. De la Caverna de Plató a Matrix (del 5 al 9 de setembre)
Professor Jacobo Zabalo
Inscrits 20

Nom de l'activitat Com es Fa un Programa de Televisió (del 27 de juny a l’1 de juliol)