Atrás L'oferta de postgrau del Departament de Comunicació explicada als estudiants de grau a la jornada FUTUR

El passat 28 de maig va tenir lloc la jornada FUTUR, una trobada que va tenir com a objectiu informar els estudiants del Campus de la Comunicació-Poblenou sobre els estudis de postgrau oferts des del Departament de Comunicació.
30.05.2015

La jornada va comptar amb la presència de l'equip de Direcció del Departament, els coordinadors dels programes postgrau, estudiants d'alguns dels títols oferts, personal de l'IDEC-UPF i personal de la Secretaria. D'aquesta manera, es tractava d'oferir informació completa i de primera mà sobre l'oferta de postgrau disponible als pròxims graduats de la Facultat de Comunicació.

Durant el desenvolupament de la jornada es van explicar les característiques dels diferents programes de màster que ofereix el Departament: el Màster Universitari en Comunicació Social, el Màster Universitari en Estudis de Cinema i Audiovisual Contemporanis, el Màster Internacional en Estudis Cinematogràfics i Audiovisuals (títol propi), el Màster Universitari en Estudis Internacionals sobre Mitjans, Poder i Diversitat, que el proper curs comença la seva primera edició, i el Màster Universitari en Gestió Estratègica de la Comunicació i Relacions Públiques, organitzat conjuntament amb la University of Stirling (Regne Unit). A més, es va informar als estudiants sobre el programa de Doctorat en Comunicació que ofereix el Departament, al qual es pot accedir després de cursar un dels màsters oficials esmentats.

També es va proporcionar informació sobre els programes de màster interuniversitaris en què participa el Departament de Comunicació: el Màster en Joventut i Societat, Màster en Gestió de Continguts Digitals i Màster de Seguretat Alimentària, així com el Màster en Sistemes Cognitius i Mèdia Interactius, organitzat conjuntament amb el Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions i el Departament d'Humanitats de la UPF.

Per últim, es va fer un repàs de l'àmplia oferta de postgrau que ofereix l'IDEC-UPF, que es divideix en tres grans àrees: (1) Comunicació i Mitjans Audiovisuals, (2) Comunicació i Periodisme, i (3) Comunicació, Branding i Publicitat. Entre les tres àrees sumen 11 màsters i 13 diplomes de postgrau que inclouen diferents àmbits professionals en el camp de la comunicació, des de periodisme esportiu fins a creació de cinema documental, passant per la comunicació empresarial, periodisme cultural, comunicació política, periodisme digital, protocol, relacions públiques i institucionals o estratègia i gestió de marca, entre altres especialitats.