Atrás Un acte de presentació obrirà la segona edició del programa UPF INNOValora

Un acte de presentació obrirà la segona edició del programa UPF INNOValora

La trobada tindrà lloc el 4 d’octubre a l’auditori Mercè Rodoreda del Campus de la Ciutadella.

26.09.2019

Els investigadors de la UPF que vulguin fer recerca aplicada tenen una cita el proper divendres, 4 d’octubre, a l’acte de presentació de la segona edició del programa UPF INNOValora, que es durà a terme entre les 10:15 i les 12:15 a l’auditori Mercè Rodoreda del Campus de la Ciutadella.

Aquesta iniciativa de la Unitat d’Innovació – UPF Business Shuttle vol impulsar l’arribada al mercat dels coneixements generats a la Universitat. Amb aquest objectiu, ofereix als investigadors suport econòmic per a la realització de proves de concepte vinculades amb els resultats de la seva recerca.

La presentació servirà per explicar les bases de la convocatòria, que estarà oberta entre el 4 d’octubre i el 4 de novembre. A banda d’això, participaran a l’acte el comissionat per a l'estratègia científica de la UPF, José García Montalvo, i l’expert en innovació Tom Hockaday, que oferirà una xerrada titulada "Bridging the Gap with Proof-of-Concept Funding". Així mateix, representants de quatre dels projectes finançats a l’edició de l’any passat explicaran les seves experiències.

El programa UPF INNOValora està cofinançat per la Generalitat de Catalunya i pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) en el marc del projecte UPF VALORA - Horizon 2025. A més, els projectes del departament de Ciències de la Salut i de la Vida rebran finançament addicional del programa María de Maeztu del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats.

L’idioma de la jornada serà l’anglès. Per accedir-hi és necessari inscriure’s prèviament.

Programa:

10:15 - 10:25  Welcome. José García Montalvo, Commissioner for the UPF's scientific strategy.

10:25 - 11:10  Conference: "Bridging the Gap with Proof-of-Concept Funding". Tom Hockaday,  Director, Technology Transfer Innovation.

11:10 - 11:45  UPF INNOValora 2019

• UPF INNOValora Programme: Results & 2019 Call presentation

Ana Sagardoy, Head of Innovation Unit-UPF Business Shuttle.

Núria Brunet, Technology Transfer Manager at IU-UPF Business Shuttle.

• DCEXS María de Maeztu Strategic Programme contribution to UPF INNOValora

Regina López Aumatell, DCEXS María de Maeztu Strategic Programme Manager.

11:45 - 12:15  UPF INNOValora 2018 experiences

• New therapy to cure viral infections. Prof. Juana Díez Anton - Molecular Virology Lab (DCEXS)
  • CIplanner: cochlear implant surgical planning system. Prof. Miguel Ángel González Ballester – BCNMedTech (DTIC)
  • NanoBullets to diagnose and treat pancreatic tumor. Prof. Pilar Rivera Gil - Laboratory of Integrative Biomedical Materials and Nanomedicine (DCEXS)