Atrás La call d'idees del Hacklab s'amplia fins el 16 de juny 2023!

La call d'idees del Hacklab s'amplia fins el 16 de juny 2023!

08.06.2023

El Hacklab posa en contacte alumnat de diferents graus, alumni i estudiants d’altres universitats per col·laborar entre ells, i els proporciona el suport del professorat a l’hora de tirar endavant els seus projectes. Per aquest motiu, cada any es fa una crida d’idees on es detecten les seves necessitats, i es dóna suport als grups al llarg de tot el temps que estiguin vinculats a la UPF.

D’aquí han sorgit projectes com la sèrie de ficció televisiva Blanc trencat, l’app Busco resi o Gamesquare; o  alguns TFGs com per exemple Va de Valls o Mars Oddity.

Com puc participar d’aquesta iniciativa?

Si ets estudiant: Com pots participar en el Hacklab?

• Suma’t a la seva comunitat apuntant-te a la llista i així podràs estar informat o informada de tot el què passa.
  • Presenta la teva idea, ja sigui en solitari o amb el teu equip, t’ajudarem a desenvolupar-la.

Inspira, impregna't de la creativitat i emprèn!

Si ets professorat: Informa  a les teves classes d’aquesta eina:

• Si fas tutories, explica-ho al teus estudiants
  • Si portes diferents assignatures i veus que pots ajudar a crear connexions entre els teus estudiants, fes-ho!
  • Mostra els projectes a les teves classes per inspirar els teus estudiants
  • Demana’ls que elaborin una idea i l’enviin al Hacklab
  • Si han fet un treball interessant per classe i creus que pot continuar creixent, deriva'l al Hacklab.
  • Descarrega't aquesta infografia per tenir tota la informació a mà!

És important que tot el PDI tinguem present l’existència i potencial del HackLab i en fem la promoció adequada aprofitant inquietuds del nostre alumnat.

Tu també formes part del Hacklab!