Atrás Elena Larrauri participará en la “XX Universitat d'Estiu d'Estudis de Gènere: Vint anys en peu: feminisme social i feminisme acadèmic” (UiB)

Impartirá la conferencia “Una anàlisi feminista del sistema penal, vint anys després”.

08.07.2019

Elena Larrauri impartirá la conferencia “Una anàlisi feminista del sistema penal, vint anys després” el día 10 de julio en el marco de la “XX Universitat d'Estiu d'Estudis de Gènere: Vint anys en peu: feminisme social i feminisme acadèmic” organizada por la Universitat de les Illes Balears. La conferencia tendrá lugar a las 12:15 en el Centre Flassaders, c/ de la Ferreria, 10, Palma.