Vés enrere Webinar d'Eutopia Train sobre les beques postdoctorals MSCA, el 23 de maig

Webinar d'Eutopia Train sobre les beques postdoctorals MSCA, el 23 de maig

EUTOPIA-TRAIN, l'ambiciosa iniciativa de recerca de l'aliança EUTOPIA, organitza un seminari web sobre les beques postdoctorals Marie Skłodowska-Curie, el 23 de maig a les 10.00h CET.

20.05.2023

EUTOPIA-TRAIN, l'ambiciosa iniciativa de recerca engegada per l'aliança EUTOPIA, organitza, després del que va tenir lloc el passat 8 de maig sobre les convocatòries de missions de la UE, un webinar sobre les beques postdoctorals Marie Skłodowska-Curie, el 23 de maig a les 10.00h CET. L'objectiu del webinar és entendre millor aquestes beques perquè pugueu presentar-vos amb èxit a aquesta convocatòria, ja sigui com a becari o com a supervisor. Podràs escoltar l'experiència de becaris, supervisors i avaluadors d'aquest programa i rebràs consells per a futures convocatòries.

Les accions de beques postdoctorals Marie Skłodowska-Curie estan adreçades a investigadors amb un doctorat que vulguin adquirir noves habilitats mitjançant la formació avançada, la mobilitat internacional, intersectorial i interdisciplinària.

Durant el webinar, presentat per Eva Martin, de la UPF, escoltareu experts com Josep Niubò (UPF), que faran un repàs del que són les beques MSCA-PF; la Dra. Sabrina Twilhaar (Universitat de Warwick) i la Dra. Floriana Coppola (Universitat de Ljubljana), parlant sobre la seva experiència. El Prof. Dieter Wolke, (Universitat de Warwick) donarà alguns consells com a supervisor de MSCA-PF, i el Dr. Guy Barker (Universitat de Warwick) donarà algunes recomanacions com a avaluador de MSCA-PF.

EUTOPIA-TRAIN és una iniciativa d'investigació llançada per l'aliança EUTOPIA i amb el suport del programa Horizon 2020-SWAFS. Reuneix la Universitat de Göteborg, la Vrije Universiteit Brussel, CY Cergy Paris Université, Univerza v Ljubljani, la Universitat Pompeu Fabra i la Universitat de Warwick. Es convida un públic ampli de diversos camps de recerca i universitats d'arreu d'Europa. Podeu registrar-vos aquí.

EUTOPIA-

TRAIN ha rebut finançament del programa de recerca i innovació Horizon 2020 de la Unió Europea amb el número de subvenció 101017419