Vés enrere Participa al 1r webinar d'EDLab que presenta la Joint European Degree Initiative, el 10 de maig

A principis de 2023, la Comissió Europea va seleccionar 6 projectes per pilotar un segell europeu conjunt de graus basat en un conjunt de criteris comuns. La iniciativa EDLab d'EUTOPIA és un dels projectes seleccionats.

05.05.2023

A principis de 2023, la Comissió Europea va seleccionar 6 projectes per pilotar un segell europeu conjunt de graus basat en uns criteris comuns. La iniciativa EDLab d'EUTOPIA és un dels projectes seleccionats. Per tant, tindrà lloc, el 10 de maig a les 13:00 CET el 1r webinar d'introducció a EDLab que presenta la Joint European Degree Initiative i el projecte en si.

La iniciativa de la Comissió Europea es va anunciar a l'Estratègia Europea per a les Universitats i la recomanació del Consell sobre la construcció de ponts per a una cooperació europea efectiva en l'educació superior, aprovada el 5 d'abril de 2022.

EDLab hi participa i, en els propers mesos, una xarxa de 13 universitats i 35 socis que inclouen aliances universitàries europees, ministeris i agències de garantia de qualitat, així com altres organitzacions, uniran esforços per impulsar la implementació de programes conjunts europeus i internacionals i el Segell Europeu de Grau.

Si vols saber més coses sobre aquesta idea, participa a aquest webinar per saber més sobre la iniciativa i les moltes activitats del projecte! Podeu registrar-vos aquí.