Vés enrere Participa la 'hackaton' d’innovació empresarial d'EUTOPIA a Romania!

Participa la 'hackaton' d’innovació empresarial d'EUTOPIA a Romania!

07.02.2024

El projecte EUTOPIA MORE posa en marxa la primera Student Hackaton el proper mes d’abril. El projecte preveu l’organització de diverses trobades, dos cops l’any i durant els propers quatre anys, a diverses universitats de l’aliança EUTOPIA.

La primera d'aquestes setmanes l'organitza la Babeș-Bolyai University, i tindrà lloc a Cluj Napoca (Romania) els dies 15 al 19 d’abril de 2024. Serà una setmana dedicada a la identificació i resolució d'aquells reptes que tenen un impacte tangible als nostres territoris i que tenen efectes directes a les nostres vides. I això es farà mitjançant una nova aproximació, transformant les universitats, i la seva comunitat, en actors del canvi social, fomentant la col·laboració internacional i regional amb socis públics i privats i utilitzant metodologies d'innovació oberta.

Es treballarà en col·laboració amb empreses que proposaran als estudiants diferents reptes en tres àmbits principals: la Sostenibilitat i l'Economia Circular, la Ciberseguretat per a les petites i mitjanes empreses i la Intel·ligència Artificial i l'Economia de la Salut. L’objectiu dels estudiants, que treballaran conjuntament, és el de desenvolupar estratègies i solucions als reptes plantejats.

Aquesta convocatòria està adreçada a aquells estudiants interessats en la ciència ambiental, els negocis i la innovació, amb ganes de abordar reptes de sostenibilitat reals. És un projecte obert a diversos camps del coneixement, incloent ciències de la computació, tecnologia de la informació, ciberseguretat i estudis empresarials, salut, tecnologia d'IA i economia.

Podeu llegir el detall de la convocatòria aquí, i podeu llegir la resolució de la convocatòria aquí.