Vés enrere Participa al programa internacional TeamWork EUTOPIA 2024

Participa al programa internacional TeamWork EUTOPIA 2024

Vols viure un repte internacional aquest estiu? Participa en aquest programa virtual d'experiència internacional!

08.02.2024

TeamWork és un programa virtual d'experiència internacional que es durà a terme durant quatre setmanes, amb 10 hores per setmana, des del 25 de juny fins al 19 de juliol de 2024. Implica equips de fins a 6 estudiants d'universitats EUTOPIA que treballaran junts virtualment en un projecte o desafiament d'una organització. TeamWork té com a objectiu proporcionar-te experiències internacionals i interculturals, a més de les habilitats virtuals per millorar la teva ocupabilitat.

Està obert a estudiants de tots els nivells, tant de grau com de postgrau, i de totes les disciplines. No és necessari tenir coneixements previs o experiència en un tema o sector específic, de manera que pots aplicar independentment del que estiguis estudiant.

"El programa representa un repte però és gratificant, i és una excel·lent manera de preparar-se per a una carrera d'èxit a l'economia global." - Pere Casserres. Estudiant de Grau en Economia

Si actualment estàs estudiant a la UPF i tens un nivell igual o superior a C1 d'anglès, ja pots sol·licitar una plaça al Programa TeamWork 2024. Els projectes seran proporcionats per organitzacions de diferents indústries d'arreu del món i de diversos sectors, per la qual cosa seran amples i variats.

De quina manera pot ajudar-me TeamWork com a estudiant?

• Millora les teves habilitats d'ocupabilitat
  • Proporciona una valuosa experiència internacional
  • Millora el teu currículum i amplia la teva xarxa professional
  • Augmenta la teva confiança i comprensió intercultural
  • Desenvolupa les teves habilitats transferibles com la comunicació, el treball en equip i la resolució de problemes, totes elles molt demandades pels empleadors arreu del món.

Completa aquest formulari per sol·licitar una plaça al Programa Internacional Virtual TeamWork 2024.
Si tens algun dubte o necessites més informació, contacta amb: [email protected].

"Estic agraït pel coneixement adquirit al Teamwork EUTOPIA 2023, les connexions establertes i la inspiració rebuda durant aquest programa." - Ahmet Sencer Topcu. Estudiant de Màster en Cervell i Cognició