Vés enrere Tres doctorands de la UPF participaran a la primera Escola de Doctorat d'EUTOPIA a Lisboa

EUTOPIA ha organitzat la primera Escola de Doctorat per a estudiants d'EUTOPIA que tindrà lloc al Monestir d'Arrábida de Lisboa, del 9 al 14 de maig de 2023. EUTOPIA UPF ha llançat una convocatòria de beques.

26.04.2023

L'Aliança EUTOPIA ha organitzat la primera Escola de Doctorat per a estudiants d'EUTOPIA. Tindrà lloc a Lisboa, del 9 al 14 de maig de 2023, al Monestir d'Arrábida. Per això, la UPF va obrir una convocatòria de beques per patrocinar la matrícula i altres taxes per a un màxim de 3 doctorands de la UPF fins a l'1 de maig. La resolució dels candidats seleccionats es pot consultar aquí.

L'Escola pretén oferir eines per una millor comunicació amb diversos públics, és a dir, companys, públic en general i el mercat laboral. El programa reunirà estudiants de doctorat de les diferents universitats d'EUTOPIA per tal de fer xarxa, debatre idees i escriure junts. Inclou una sessió vivencial de "Recessos d'escriptura", sessions de comunicació científica i una taula rodona final sobre l'ocupabilitat i les carreres científiques.

L'Escola de Doctorat pot acollir un màxim de 30 doctorands de les 10 universitats implicades a la xarxa EUTOPIA, i els participants rebran un certificat d'Escola de Doctorat EUTOPIA amb la referència de les hores invertides.

El programa comptarà amb la participació d'Ana Sanchez, professora adjunta de la Universitat NOVA, António Granado, professor associat de la Universitat NOVA, el periodista Vasco Trigo i l'actor Romeu Costa per a les sessions de Comunicació Científica. El Recés d'Escriptura serà a càrrec de Joana Pais Zózimo, Investigadora sènior de la Universitat de Lancaster, en col·laboració amb la Universitat NOVA. Carmen Perez, de la Universitat Pompeu Fabra, participarà a la taula rodona en línia.

La UPF ha obert una convocatòria per subvencionar la matrícula i altres taxes per a un màxim de 3 doctorands de la UPF. Per a més informació, contacta amb nosaltres a [email protected] i consulta el programa provisional. També podeu consultar la resolució de la convocatòria aquí.