Vés enrere Uneix-te a la tercera edició de la Young Leaders Academy d'EUTOPIA, fins al 28 de maig

L'ambició de la Young Leaders Academy d'EUTOPIA (YLA) és donar suport a intercanvis de recerca entre totes les universitats associades a EUTOPIA.

EUTOPIA ha obert la tercera convocatòria per unir-se a la Young Leaders Academy (YLA), un dels principals projectes de l'Aliança i del projecte EUTOPIA MORE. L'objectiu de la YLA és donar suport al desenvolupament professional de recerca d'alt potencial d'investigadors en les primeres etapes de la seva carrera de totes les universitats associades a EUTOPIA, i promoure l'intercanvi acadèmic interdisciplinari entre investigadors prometedors i la resta de la comunitat investigadora d'EUTOPIA.

Els membres de la YLA d'EUTOPIA constitueixen una comunitat de líders de recerca independents prometedors d'EUTOPIA, que comparteixen i promouen els valors europeus i la visió de EUTOPIA d'un entorn acadèmic interconnectat. Són investigadors amb una experiència entre 2 i 12 anys després d'acabar el doctorat.

S'inicia així una tercera cohort de 22 becaris (2 per universitat més 1 per soci global participant) el novembre del 2024, per una durada de 2 anys durant els quals es convertiran en ambaixadors de l'aliança EUTOPIA. S'organitzaran intercanvis acadèmics i activitats de xarxa, sessions de desenvolupament de habilitats i formació i visites destinades a familiaritzar els becaris amb l'entorn de recerca de l'Aliança EUTOPIA. Els becaris rebran un pressupost de mobilitat dedicat a donar suport als seus projectes de col·laboració en recerca dins d'EUTOPIA.

Uneix-te a la convocatòria enviant el teu formulari de sol·licitud i llegiu aquí els detalls de la convocatòria. El termini per presentar la sol·licitud és el 28 de maig. Podeu enviar el formulari de sol·licitud a [email protected].