Vés enrere La Universidad de los Andes i l’Arizona State University, nous socis globals d’EUTOPIA

EUTOPIA expandeix el nombre i l’abast territorial de les seves aliances globals sumant fins a sis socis fora d’Europa

05.02.2024

L’aliança EUTOPIA dona la benvinguda a dos nous socis a la seva xarxa de socis globals: la Universidad de los Andes (Colòmbia) i l’Arizona State University (Estats Units). D’aquesta forma, EUTOPIA expandeix el nombre i l’abast territorial de les seves aliances globals, sumant fins a sis socis fora d’Europa i expandint-se a Amèrica del Nord i Amèrica del Sud.

La incorporació d’aquestes dues universitats se suma als actuals quatre partners de l’aliança: la Monash University (Austràlia), la Université Internationale de Rabat (Marroc), la Stellenbosch University (Sud-àfrica) i la Kyungpook National University (Corea del Sud).

Com a consorci d'institucions d'educació superior amb vocació d’obertura al món, EUTOPIA busca beneficiar-se de la col·laboració amb institucions de fora d’Europa. Per tant, EUTOPIA reconeix que les ambicions de les universitats europees per fer front als reptes globals d'un món integrat no poden acabar a les nostres fronteres.

Arizona State University

Fundada amb una visió audaç fa dues dècades, Arizona State University ha iniciat amb èxit una trajectòria per esdevenir una universitat dedicada a l'excel·lència, a l'accés a educació de qualitat i a tenir un impacte significatiu a la societat. L’ASU exemplifica un nou prototip per a la universitat pública d'investigació americana, fomentant una cultura d'innovació i inclusió que atreu investigadors pioners al seu cos docent i atrau estudiants altament qualificats de tot el món.

Universidad de los Andes

Per la seva banda, la Universidad de Los Andes, fundada al 1948, és una institució autònoma, independent i innovadora dedicada al pluralisme, la tolerància i el respecte de les idees. És la primera institució d'educació superior privada, secular i políticament independent de Colòmbia. La universitat té com a objectiu proporcionar als estudiants una educació crítica i ètica, inculcant un fort sentit de responsabilitat social i cívica. La Universidad de Los Andes ha estat pionera en l'educació superior colombiana, amb l'objectiu d'educar i contribuir al desenvolupament d'una nova nació. El compromís de la institució amb l'excel·lència, l'educació interdisciplinària i els entorns d'aprenentatge flexibles l'han convertit en un model per a altres universitats colombianes.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació