El setembre de 2019 es va posar en marxa un doble grau en Dret (Bachelor of Laws + grau en Dret) impartit conjuntament pel King's College de Londres i la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. El juliol de 2023 s'ha graduat la primera promoció i les quatre següents s'estan formant.

Els estudiants que volen una formació jurídica perfectament dual, pel que fa a llengua i també als continguts (common law anglès i dret espanyol), hi són molt benvinguts. Els dos primers anys es cursen a Londres i els dos darrers a Barcelona. Per això, el procediment d'admissió passa per l'oficina centralitzada d'accés a estudis universitaris del Regne Unit (UCAS). Les persones interessades en ser part de la sisena promoció del programa, han de presentar candidatura fins el 31 de gener de 2024 a les 18:00h (hora britànica), molt abans que a la preinscripció ordinària del sistema universitari català i espanyol!