Vés enrere Ibern Regàs, Pere

IBERN REGÀS, PERE

PERE IBERN REGÀS
Departament d'Economia i Empresa

Investigador Principal del Centre de Recerca en Economia i Salut (CRES) Universitat Pompeu Fabra.

Les seves principals línies de recerca inclouen l'economia de la salut, la gestió sanitària, les polítiques sanitàries i la regulació, l'economia de l'organització i l'estratègia empresarial.

És llicenciat en Ciències Empresarials per ESADE i Màster on Business Administration (MBA) (1982) per aquest mateix centre. Ha realitzat un Executive Program on Advanced Management Studies in Health Services a la Universitat de Yale, School of Management (1987). És Doctor en Management Science per la Universitat Ramon Llull (1994). Compta amb una àmplia experiència en l'àmbit de la gestió i planificació sanitària donat que ha estat director general de l'Hospital Sant Jaume de Blanes (1984-1988), director general del PAMEM (Prestacions d'Assistència Mèdica al Personal Municipal) a l'Ajuntament de Barcelona (1988-1991), director general del Consorci Sanitari de Mataró (1992-1993). Ha estat president de la Asociación de Economía de la Salud (AES) (2006-2008) i membre de la Junta Directiva de la Sociedad Española de Salud Pública y Administración Sanitaria (SESPAS) (2006-2008).

Blog: http://econsalut.blogspot.com/