Vés enrere IRENE OLIVA RODRÍGUEZ

OLIVA RODRÍGUEZ, IRENE

Investigadora al CRES-UPF.
Dins de l’Economia Aplicada, els seus interessos de recerca principals són l’anàlisi i avaluació de polítiques públiques dins de l’àmbit de la salut i com aquesta es relaciona amb temes de pobresa, desigualtat i canvi climàtic. També, té especial interès en l’avaluació econòmica de mecanismes de prevenció i nous tractaments i medicaments dintre del sistema públic de salut.
Anteriorment, ha fet una estància a la Gerència de la Regió Sanitària Metropolitana Nord situada a la Unitat d’Economia de la Salut de l’Hospital Germans Trias i Pujol. Les tasques realitzades van ser anàlisis de polítiques públiques en matèria de salut a nivell microeconòmic i suport a projectes d’avaluació econòmica amb l’acompanyament de la resta de la unitat tractant temes de salut internacional, prevenció i eficiència.
Graduada en Economia per la Universitat Pompeu Fabra i actualment cursant el Màster en Economic Policy a Utrecht University (Països Baixos).