Atrás Nova jornada del “Cicle de reflexió i debat sobre docència universitària”

Nova jornada del “Cicle de reflexió i debat sobre docència universitària”

El CLIK celebra el 4 de març la sessió “Avaluar per a la justícia social: més enllà de la nostra imaginació?”

14.02.2024

El Centre per a la Innovació en Aprenentatge i Coneixement de la UPF (CLIK) organitza el Cicle de reflexió i debat sobre docència universitària, un espai on reflexionar sobre la pràctica docent i, alhora, una invitació a imaginar escenaris d'aprenentatge diferents.

En la sessió del 4 de març es parlarà sobre l'avaluació per a la justícia social, amb l’objectiu d’explorar el paper del professorat en la creació d'una societat més justa, especialment en el món de l'educació superior, on les tecnologies educatives estan guanyant terreny.

La convidada de la jornada és Jan McArthur, cap del Departament d'Investigació Educativa de la Universitat de Lancaster i professora titular d'educació i justícia social. Ha publicat diversos llibres i articles de revista sobre diferents dimensions de l'educació superior, la justícia social i l'avaluació.

La jornada consisteix en una conferència amb debat a l'Auditori del campus del Poblenou. En acabar, s'enregistrarà a porta tancada una conversa de la convidada amb la professora del DTIC i experta en docència universitària, Davinia Hernández-Leo. La gravació servirà com a material didàctic de diverses formacions que ofereix el CLIK i quedarà a disposició de tothom.

La jornada està oberta a professorat i PTGAS de la UPF, i també a professionals del món de l'educació.

Més informació i inscripcions: Avaluar per a la justícia social: més enllà de la nostra imaginació? Cicle de reflexió i debat sobre docència universitària.

04. Educación de calidad