Vés enrere Carro Martín, Sergio

Departamento de Historia del Arte, UCM
UCM
Investigador postdoctoral Margarita Salas

Investigador postdoctoral Margarita Salas a la UCM, ha completat la seva formació en diverses universitats i centres internacionals, incloent-hi la Universitat de Salamanca, la Universitat Autònoma de Madrid, la Universitat Pompeu Fabra i la Universitat Carolina de Praga, així com a Iemen i El Caire. Ha participat en projectes de Papirologia amb el Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC-ILC, Madrid) i la Universitat Pompeu Fabra (Barcelona). A més, ha estat professor en els graus de filologia àrab (USAL) i Història de l'Art (UCM), i ha impartit diversos cursos i seminaris sobre manuscrits àrabs. En el seu paper com a tècnic de recerca, ha dut a terme diverses funcions, incloent la digitalització de col·leccions papirològiques importants a Espanya, gestió de bases de dades, organització i secretariat de congressos científics nacionals i internacionals, i l'organització d'exposicions com "Paraoh's Reeds. A Papyrus Journey up the Nile" (ACA, Barcelona 2016).