Vés enrere Ensemble Multilatérale - concert final del Curs Internacional de Composició Barcelona Modern

Divendres 23 de juny de 2023 a les 19h. Sala Aranyó (UPF Campus Poblenou). Entrada gratuïta.

08.06.2023

Akin Killis: c "Major Trauma" (Piano, percussió, electrònica)

Gaia Aloisi: charmolypi (Piano)

Claudia Sofía Álvarez: Cinemática del Cuerpo (Percussió, electrònica)

Gerard Erruz: Concordances (Piano, percussió, electrònica)

Nahuel Litwin: Close your Eyes and See (Piano, percussió, electrònica)

Ege Sayar: Timeing (Piano, percussió, electrònica)

Sohui Jeong: Reborn (Percussió, electrònica)

Hélène Colombotti, percussió

Lise Baudouin, piano

Angel Faraldo,electrònica

Ensemble Multilatérale

Després de 15 anys d'existència, Multilatérale ara adopta plenament la seva identitat multifacètica impulsada pel director artístic Yann Robin. Dedicada a la difusió del repertori d'Ensemble i a la defensa d'una àmplia varietat d'estètiques, Multilatérale també fa èmfasi en col·laborar amb una àmplia varietat de camps artístics (teatre musical, dansa, arts digitals, literatura, cinema...). El nomenament de Léo Warynski com a director musical el 2013 li ha donat a l'Ensemble l'oportunitat d'explorar una nova direcció, permetent col·laboracions regulars amb Vocal Ensemble Les Métaboles, del qual Léo Warynski també és director musical. Aquesta obertura artística, duplicada amb un equip de músics de classe mundial curiosos i compromesos, brinda un espai ideal d'expressió i experimentació per a creadors ansiosos per crear projectes innovadors. Multilatérale s'ha consolidat progressivament com un dels noms més destacats de la creació musical francesa, actuant en grans festivals. Multilatérale ha desenvolupat una forta presència internacional, apareixent en festivals com Cervantino (Mèxic), Biennale di Venezia, Sinkro (Espanya), i un vincle especial amb el sud-est asiàtic durant la seva gira per Tailàndia, Singapur i Indonèsia tres anys seguits el 2016, 2017 i 2018. Multilatérale ha col·laborat amb nombroses classes de composició i acadèmies. Multilatérale ha creat enguany una nova universitat de composició binacional: ARCO (Art, Research and Creation Opus 2019), en associació amb Les Métaboles, el quartet de corda Tana, Gmem -Marsella i Mozarteum Universität – Salzburg. Ensemble Multilatérale rep subvencions del Ministeri francès de Cultura i Comunicació / Drac Ile-de-France en forma d'ajuda a conjunts regulats pel govern; Spedidam i SACEM per a la seva activitat global. L'Ensemble és membre de FEVIS i de la xarxa "Futurs composès".

En col·laboració amb:

Amb el suport de: