Vés enrere El CCS-UPF participa en la iniciativa Comunicando Ciencia con Ciencia

El CCS-UPF participa en la iniciativa Comunicando Ciencia con Ciencia

12.04.2024

El 9 d'abril es va llançar "Comunicando Ciencia con Ciencia", una campanya de la Fundación Lilly, emmarcada en la iniciativa Cites Ciència, amb la col·laboració de l'Asociación Española de Comunicación Científica i The Conversation España.

El Centre d'Estudis de Ciència, Comunicació i Societat participa en la coordinació de l'obra i també amb tres autors: Vladimir de SemirGema Revuelta i Carolina Llorente Lope.

També, és motiu d'orgull per al nostre centre i la UPF Barcelona School of Management que alumni, professors i mentors destacats del Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental UPF-BSM, com a Bienvenido León,  Daniel CassanyKarla Islas PieckNúria Jar BenabarreHeber Longás CrespoHelena González-Burón, Ph.D. y Belén Remacha, també participin en aquest projecte transmèdia i en format obert.

Un total de 36 autors destacats col·laboren en una obra col·lectiva sobre comunicar ciència amb ciència.

Un projecte que ens omple d'il·lusió!