Vés enrere El Centre d'Estudis de Ciència, Comunicació i Societat (CCS-UPF) rep una de les quatre ajudes Marie Curie atorgades a la Universitat Pompeu Fabra

El CCS-UPF, en el marc del projecte Macrophage Targets for Metastatic Treatment (Mac4Me), investigarà la comunicació amb els pacients i la societat, desenvoluparà estratègies efectives de comunicació per a difondre els resultats i avenços a diferents audiències i promourà la presa de decisions compartides en l'àmbit de la salut.

08.05.2024

La Xarxa Doctoral Mac4Me es proposa millorar el tractament del càncer i la metàstasi, posant al pacient al centre. S'utilitzaran algorismes d'Intel·ligència Artificial per a integrar dades clíniques de metàstasis, identificar noves dianes terapèutiques immunitàries i millorar l'eficàcia de la immunoteràpia en el tractament del càncer metàstasic.

Gema Revuelta, directora del CCS-UPF (part del Departament de Medicina i Ciències de la Vida), liderarà, dins el marc de Mac4Me, l'estudi dels processos d'aquesta recerca integradora i participativa, així com les formes més efectives de comunicar la recerca sobre el càncer a públics diversos.

Font: Blog de la UPF