Vés enrere Jose Luis Pinto Prades

PINTO PRADES, JOSÉ LUIS

José Luis Pinto Prades és Catedràtic d'Economia de la Universitat de Navarra (Espanya). És Doctor per la Universitat de Múrcia i Màster en Economia de la Salut per la Universitat de York (Anglaterra). Ha estat professor en la Universitat de Múrcia, lector en la Universitat Pompeu Fabra (Barcelona) i catedràtic d'Economia en la Universitat Pablo de Olavide (Sevilla). Ha estat Catedràtic d'Economia de la Salut de l'Agència Andalusa d'Avaluació de Tecnologies Sanitàries (2008-2011). També va ser Catedràtic d'Economia de la Salut en el Yunus Center for Social Business & Health Glasgow School for Business & Society, Glasgow Caledonian University (2012-2018).

El seu treball es pot dividir en els següents blocs de recerca:

• Equitat i establiment de prioritats en l'assignació de recursos sanitaris.
  • Tècniques de mesurament i valor social de la salut.
  • Valor monetari de la salut: El problema dels tractaments contra el càncer i el valor de la vida estadística.

Currículum Vitae