Vés enrere Participació en la Jornada d’Experiències d’Innovació Docent: Responsabilitat Social i Aprenentatge-Servei a la Universitat

Davinia Hernández-Leo, directora de la USQUID-ESUP ha participat en aquesta jornadacelebrada el passat 29 de maig como a ponent a la sessió "Experiències d'innovació docent i investigació a la UPF".

02.06.2014

Davinia HernáIm2ndez-Leo, directora de la USQUID-ESUP ha participat en aquesta jornadacelebrada el passat 29 de maig como a ponent a la sessió "Experiències d'innovació docent i investigació a la UPF".  Aquesta iniciativa conjunta entre el Vicerectorat de Docència i Ordenació Acadèmica i el de Responsabilitat Social i Promoció va ser coordinada des del CQUID i tenia per objectiu fomentar lesexperiències docents en l'àmbit de la responsabilitat social i l'aprenentatge servei.