Quatre nous càrrecs acadèmics de la UPF prenen possessió en un acte amb el rector Oriol Amat

Els professors que han pres possessió dels seus càrrecs han estat Abel Escribà-Folch, nou degà de la Facultat de Ciències Polítiques Socials; i Angel Rodrigo, Albert Garcia Balaña i Jordi Garcia Ojalvo, nous responsables de les unitats de coordinació acadèmica (UCA) de Dret, Humanitats i Medicina i Ciències de la Vida, respectivament.

30.06.2022

L’auditori de l’edifici Mercè Rodoreda del campus de la Ciutadella va acollir, el 29 de juny, a les 15.00 h, un acte de presa de possessió de quatre nous càrrecs acadèmics de la Universitat: un degà i tres directors d’unitats de coordinació acadèmica (UCA).

L’acte va estar presidit per Oriol Amat, rector de la UPF, i per David Sancho, vicerector adjunt al rector i d'Organització i Grup UPF, i va comptar amb la presència dels càrrecs entrants i sortints, i altres vicerectors, càrrecs acadèmics i responsables de serveis i unitats administratives i de gestió de la Universitat.

L'acte va tenir per objectiu visibilitzar i posar en valor la tasca de gestió dels càrrecs acadèmics de la Universitat

Després d’una benvinguda a càrrec d’Oriol Amat, David Sancho va llegir una per una les resolucions de nomenament dels quatre nous càrrecs acadèmics, que es van anar afegint, de manera consecutiva, a la taula presidencial, per signar la diligència de la presa de possessió. Un cop signada, van rebre un pin de la UPF de mans del rector.

El primer a signar va ser Abel Escribà-Folch, nou degà de la Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la UPF, en substitució de Miquel Salvador, degà sortint de la Facultat de Ciències Polítiques i Socials, i de Magí Panyella, degà provisional de la mateixa facultat.

Seguidament, va ser el torn dels tres nous responsables d’unitats de coordinació acadèmica (UCA): Ángel Rodrigo (UCA de Dret), en substitució de Joan Picó; Albert Garcia Balaña (UCA d’Humanitats), en substitució de Josep Maria Delgado, i Jordi Garcia Ojalvo (UCA de Medicina i Ciències de la Vida), en substitució de David Comas.

En el decurs de l’acte, el rector Oriol Amat va felicitar i desitjar sort als responsables acadèmics entrants i va agrair als sortints la bona feina feta. Va manifestar que l’objectiu d’aquest tipus d’actes era visibilitzar i posar en valor la tasca de gestió dels càrrecs acadèmics de la Universitat, no sempre suficientment reconeguda ni valorada.

SDG - Sustainable Development Goals:

For more information

News published by: