La UPF ofereix sessions en línia dels seus màsters oficials

Les sessions s’han programat per als pròxims dies 21, 28, 29, 30 i 31 de març, i 4 i 5 d’abril. Tindran una durada d’una hora i aniran a càrrec dels coordinadors i professors dels màsters.

17.03.2022

La UPF organitza sessions informatives en línia per donar a conèixer els seus programes de màster oficials. Les sessions tenen com a objectiu informar els futurs estudiants interessats en màsters oficials de la Universitat Pompeu Fabra. A hores d’ara, la Universitat té programades 17 sessions diferents, organitzades pels departaments de la UPF.

Les sessions tindran una durada d'una hora i estan programades per als dies 21, 28, 29, 30 i 31 de març, i 4 i 5 d'abril, entre les 16.00 i les 19.00 hores. Aniran a càrrec dels coordinadors i docents dels màsters, que introduiran el programa i n'explicaran les característiques. Els futurs estudiants també podran resoldre totes les consultes que tinguin.

La durada de les sessions serà d’una hora i estan programades per als dies 21, 28, 29, 30 i 31 de març, i 4 i 5 d’abril, entre les 16.00 i les 19.00 hores.

Per tal d'assistir a la sessió, cal inscriure-s’hi prèviament. Un cop registrats, els futurs estudiants rebran l'enllaç de participació via correu electrònic. En cas de no poder assistir a la sessió també hi haurà la possibilitat de demanar l’enregistrament complet un cop finalitzada.

04. Educació de qualitat
17. Aliança pels objectius