Back Sergi Jordà participa a una jornada sobre intel·ligència artificial i música a la UAB

La jornada "Com la intel·ligència artificial revolucionarà radicalment la nostra manera de fer, interpretar i escoltar música?" tindrà lloc a la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB el 19 d'octubre a partir de les 13h

10.10.2023

En el marc de la Setmana de la Innovació de la UAB, el dijous 19 d'octubre tindrà lloc una jornada sobre el paper de la intel·ligència artificial en la música.

Comptarà amb tallers, una taula rodona amb artistes, tecnòlegs i sociòlegs per debatre sobre els diferents reptes socials, ètics, creatius i tècnics als quals ens enfrontem i un concert amb el cor de cambra de la UAB i el pianista i creador Carles Marigó.

Sergi Jordà participarà a una taula rodona amb artistes, tecnòlegs i sociòlegs per parlar de l’aplicació de la intel·ligència artificial a la música, els avantatges i inconvenients.

Programa i més informació: https://webs.uab.cat/setmanainnovacio/activitats/musica-intelligencia-artificial/

SDG - Sustainable Development Goals: