Vés enrere Un videojoc creat per estudiants de la UPF rep un premi als Estats Units

Un videojoc creat per estudiants de la UPF rep un premi als Estats Units

El videojoc The Last Dance, desenvolupat pels participants en el Màster en Creació de Videojocs de l'IDEC-UPF, obté una menció d'honor al prestigiós Independent Games Festival de San Francisco.
29.03.2010

Imatge del videojoc The Last DanceThe Last Dance, un dels videojocs creats a la setena edició del Màster en Creació de Videojocs de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra, ha obtingut una menció d'honor, en la categoria d'estudiants, en la present edició de l'Independent Games Festival de San Francisco (EUA). És la segona vegada que aquest certamen, considerat un dels més importants a nivell internacional, atorga una distinció a alumnes d'aquest Màster- l'única concedida en l'àmbit nacional- fet que representa un important reconeixement a nivell institucional.

The Last Dance, que també ha estat guardonat amb el premi al millor "Concept Art" en l'edició 2009 del Festival ArtFutura, ha estat desenvolupat per Daniel Candil, Rafael González, Daniel Castellanos, Axel García, Pau Magrané i Carlos Rueda, tots ells participants de l'edició 2008-2009 del Màster en Creació de Videojocs de l'IDEC-UPF.

El Màster en Creació de Videojocs s'adreça a llicenciats en Belles Arts o Comunicació Audiovisual (branca Disseny) i a llicenciats o Enginyers Superiors en Informàtica o Electrònica (branca Programació). També està adreçat a persones interessades en la creació i producció de videojocs, inclosos professionals d'altres àmbits que vulguin ampliar els seus coneixements en un dels camps que més activitat genera a l'actualitat en el panorama de la creació multimèdia.

Web del videojoc The Last Dance

> e-notícia relacionada:

Un videojoc creat a la UPF, entre els guanyadors de l'Independent Games Festival