Vés enrere La sèrie "El Mort Viu" estrena Tube d'assaig de Barcelona Televisió

La sèrie "El Mort Viu" estrena Tube d'assaig de Barcelona Televisió

El nou programa vol acostar el talent universitari i la indústria audiovisual, donant al públic un paper fonamental en ser els que decidiran si la proposta tira endavant a través d'una acció de microfinançament. El primer pilot és obra de cinc estudiants del grau en Comunicació Audivisual de la UPF.
09.09.2015

Caràtula d'entrada del programa Tube d'AssaigEl treball de fi de grau de cinc estudiants de Comunicació Audiovisual de la UPF servirà per obrir Tube d'assaig, programa pioner que busca acostar el talent universitari i la indústria audiovisual. L'emissió del capítol pilot de la sèrie El Mort Viu serà el proper diumenge 13 de setembre en horari de maxima audiència, a les 22.30 hores. També es podrà seguir en directe a través d'internet.

Barcelona Televisió (BTV), fruit d'un conveni signat amb la Universitat el passat mes de juliol, ofereix un espai per a projectes de nous formats serialitzables (de ficció i no ficció). La novetat és que es planteja als espectadors que decideixin si les propostes mereixen tirar endavant amb la posada en marxa d'una acció de microfinançament, a través de Verkami, en el mateix moment de l'emissió del pilot. En funció de la resposta, i de si aconsegueix l'objectiu de finançament marcat, els autors podran fer una primera sèrie del format, que BTV emetrà. A partir d'aquí, i ja amb una qualitat professional, la sèrie tindrà opcions d'emtre una segona temporada.

La història de la família Gifra

Membres de l'equip de rodatge de El Mort ViuEl Mort Viu és una sèrie que narra la història de la família Gifra. En Joan, pare aturat, sense voluntat i fervent devot de Sant Rabuci; en Marc, el germà gran, treballador però amargat, sempre enfadat, el que tira endavant la família; i en Llàtzer, fill petit, ni-ni, incordi costant, el fill bastard de la crisi i de la decadència moral, un paràsit que es nodreix de les ruïnes de la seva família.

La sèrie ens explica els extraordinaris fets d'en Llàtzer i la seva família, del naixement d'un monstre i l'assentament d'aquest en un poble una mica especial. És una sèrie que navega entre el drama i la comèdia, i que juga amb el gènere fantàstic, passant-lo pel filtre del costumisme i de l'humor negre.

Els projecte el lideren Adrià Espí, Lluís Ferrer, Joan Losada, Martí Pavia i Jordi Porcel, tots ells estudiants de la UPF. Va néixer en el marc de l'assignatura Guió de Ficció de Televisió, impartida per Jordi Balló, professor del Departament de Comunicació. Es va convertir en el pilot que és ara a través del Treball de Fi de Grau, tutoritzat pel mateix Balló i pel professor Aitor Martos.

El Mort Viu. Teaser 1